Thursday, April 13, 2017

کسب درامد از یوتیوب youtube انلاین پرسی onlinepersi

کسب درامد 500€ در ماه از یوتیوب درامد واقعی در وبلاگ انلاین پرسی onlinepersi
درود به همه دوستان
 با توجه به فعالیت گسترده بسیاری از علاقه مندان کسب درامد از یوتیوب در ایجاد کانال های متنوع این پست اختصاص داره به راهنمایی درباره ایجاد کانال های یوتیوب و جذب بیننده.
خب اول از درامدش بگم و افرادی که تو این زمینه موفق بودن .
1- کسب درامد از یوتیوب تقریبا برای یه کانالی که 100k subscribers داره ماهانه چیزی حدود 1000€ درامد داره .

2- کسب درامد از یوتیوب و جذب بازدید کننده زیاد فقط با تلاش اتفاق میفته و گذاشتن حداقعل یک یا دو ویدئو در هفته یعنی ماهی بین چهار تا هشت ویدئو که اگه زرنگ باشید تمام این ویدئو ها رو میتونید تو یه ماه درست کنید و به صورت زمان بندی شده تو کانال یوتیوب منتشر کنید (منظور اینکه ساخت ویدئو زمان بر نیست) .
3- کسب درامد از یوتیوب تقریبا الان بهترین گزینه کسب درامد از اینترنت هست که خیلی ها توش موفق بودن و بیشترین بازدید و فضایی هست که در اختیار مردم قرار گرفته و هیچ جای دیگه مثل یوتیوب نمیشه پول دراورد.
4- کسب درامد از یوتیوب برای خیلی ها یک معجزه بود که اتفاق افتاده ، تو امریکا اقایی مشغول فیلم برداری از پسر خودش بود که گربه اونها غذای پسر رو خورد !!! و پسر کوچولو با هیجان به پدرش گفت؛بابا بتی غذای منو خورد !    همین ویدئو وقتی اپلود شد تو یه کانال کوچک و معمولی بعد مدتی به یکی از پربازدید ترین ویدئو های یوتیوب شد و 5000،000،000 veiws  گرفت و بابای این بچه تونست با پول همین تبلیغات یه خونه بزرگ بخره .
5- موضوعات مورد استفاده بیشماری هست که شما بتونید باهاش ویدئو بسازید مثلا یکی از پربیننده ترین کانال ها هر ماه گوشی های جدید که میاد به بازار رو میخرن باز میکنن نشون میدن چی تو جعبش هست و چقد وزن داره و چه احساسی دارین وقتی این گوشی رو تو دستتون میگیرین و روشن میکنن منو رو نشون میدن چند تا عکس میگیرن و .... و به همین راحتی 500k  veiws میگیرن همین ویدئو تقریبا هزینه ای که کردین برای گوشی ها رو بعد مدتی جبران میکنه از طریق تبلیغات Adsens .
6- کسب درامد از یوتیوب برای بعضی شده ایجاد کانال های اموزشی و مخصوصا اموزش زبان که خیلی هم خوبه ولی باید شما معلم باشین 😊 پس اگه معلم نیستین همچین کانالی ایجاد نکنید.
7- کسب درامد از یوتیوب خیلی راحته وقتی شما به راز بزرگ یوتیوب یعنی هیجان و سرگرمی پی ببرید مثلا گوشی iphone 7 رو میبندین به یه بالن میفرستین قعر اسمون ول میکنید میخوره زمین صفحه نمایش به فنا میره و همه ذوق میکنن به همین راحتی 😆☺.
8- کسب درامد از یوتیوب برای  یه عده ادم علاف که میرن از سایت های متفرقه فیلم دانلود میکنن و میزارن یوتیوب و مسئولین محترم هم به سرعت متوجه این ادم های کج ذهن میشه به سرعت از سرچ گوگل محو میکنه بعد یه مدت خودشون میفهمن که این کار جواب نمیده .
9-یوتیوب محلیه برای گذاشتن ویدئو های جذاب و دیدنی با موضوعات متفرقه .
لایک و کامنت یادتون نره دوستان ، منتظر ویدئو های اموزی هم باشید ، دوستانی که قصد دارن همکاری کنیم لطفا ایمیل خودشون کامنت کنن ❤❤❤ 

No comments:

Post a Comment

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که...