Wednesday, January 31, 2018

بهترین سرویس های وبلاگ دهی

بهترین سرویس های وبلاگ نویسی 

1-بلاگر 

2-وردپرس 

سرویس های وبلاگ نویسی قدرتمند

بدون هیچ شک و چون و چرا، دو ابرقدرت وبلاگ دهی در سراسر گیتی یکی بلاگر (www.Blogger.com) و دیگری وردپرس (www.WordPress.com) هستن سرویس های وبلاگ نویسی داخل ایران مثل بلاگفا بلاگ اسکای پرشین بلاگ از نظر حریم خصوصی و امنیت مشکل دارند .

سرویس های وبلاگ نویسی  بلاگر و وردپرس برای وبلاگ نویسی به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکنن و میتونید همه محیط وبلاگ رو حتی محیط بخش مدیریتش رو به صورت کامل پارسی کنید،همینطور هردوی این سرویس های وبلاگ نویسی به شما 3 گیگابایت فضای رایگان برای عکس هاتون هم میدن و البته میتونید از وبلاگتون کسب درامد هم بکنید .


سرویس وبلاگ نویسی بلاگر برای گوگل هست و مثل همه سرویس های گوگل، حرفه ای طراحی شده؛ و سیستم قدرتمند وبلاگ نویسی وردپرس هم پیشرفته ترین سرویس وبلاگ دهی دنیا هست که خیلی خیلی پیشرفته هست و مناسب افرادی هست که امکانات زیاد میخوان. برای سطح متوسط و مبتدی و البته کسانی که میخوان از وبلاگ کسب درامد داشته باشند بهترین سرویس وبلاگ نویسی همین بلاگر هست . 

 همچنین بلاگر علاوه بر تمامی امکانات رایگانش، به شما این امکان رو میده که حتی با ایمیل، وبلاگتون رو آپدیت کنید. اگه تو آمریکا زندگی کنید با sms هم این کار رو میشه کرد.

یکی امکان فوق العاده ای که گوگل برای تمام سرویس هاش ازجمله برای بلاگر گذاشته اینه که اگه شما یک ایمیل جیمیل داشته باشید به صورت پیشفرض کاربر تمامی سرویس های گوگل ازجمله بلاگر هستید و به راحتی میتونید بدون داشتن هیچ وبلاگی وارد بخش مدیریت بلاگر بشید.

هردوی این سرویس ها در ایران مسدود هستن و حتی امکان بازدید از وبلاگ های ساخته شده در این دو سرویس هم برای بازدیدکننده های ایرانی امکان نداره ولی با توجه به اینکه اکثر افراد الان فیلتر شکن دارند و در دنیای داخل فیلتر نمیتونن زندگی کنن پس نگران جذب مخاطب نباشید 

و در اخر اینکه با همون جیمیل میشه تو بلاگر وبلاگ داشت گوگل ادسنس رو فعال کرد و حتی از بلاگر به راحتی کسب درامد کرد .

No comments:

Post a Comment

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که...