Saturday, April 25, 2020

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که پول کرد غول نکرد 😄💰💰💰💰💰.

خب همونطور که میدونید آدم ها برای جستجو میلیون ها سوال ، عکس ، فیلم یا .... مجبورن به اینترنت سر بزنن و جستجو کنن تا اینجا رو داشته باشید تا بریم سراغ ادامه بحث 👌✅...
از طرفی شما با ایجاد یک کسب و کار برای بازار کارتون مجبورید آگهی بدین تو روزنامه به پیج های اینستاگرامی یا تلوزیون رادیو و هر کسی که مخاطب زیاد داره رو باید بهش پول بدین تا آگهی های شما رو تبلیغ کنه و در معرض دید مخاطبین قرار بده .
تو یک مورد که یک آگهی میخواستم بدم به اینستاگرام برای ۵۰ هزار بازدید مبلغی حدود بیست یورو تعیین کرده بود ، پس تا اینجا به اهمیت دیده شدن پی بردین .
اما میدونیم پر مخاطب ترین رسانه نه تلوزیون هست که ممکنه ده ها میلیون تومن برای ده ثانیه آگهی پول بگیره و نه اینستاگرام با چند میلیارد مخاطب و نه یوتیوب با داشتن میلیون ها سازنده ویدئو ! بلکه همچنان موتور جستجوی گوگل پر مخاطب ترین  ابزار که هر روز میلیاردها نفر از اون استفاده میکنن ! بله موتور جستجو گوگل نه فیلتره و نه از کسی پول میگیره برای خدماتی که ارائه میده و به دلیل سهولت و تنوع و شناختی که مردم سراسر دنیا از اون دارن هیچ جایگزین نداره .
شما با داشتن یه وبلاگ خوب میتونید هم صفحه اینستاگرام خودتون رو تبلیغ کنید هم کسب کارتون رو به رایگان به نمایش بگذارید یا اصلا از خود وبلاگتون به واسطه بازدید زیاد از گوگل کسب درآمد کنید .
فراموش نکنید شما به دیده شدن احتیاج دارید و یه وبلاگ آسون ترین راه برای دیده شدن شما حتی میتونید اگر وبلاگ تخصصی دارید تبلیغ شرکت هاشون انجام بدید و پول بگیرید .


No comments:

Post a Comment

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که...