Thursday, June 2, 2016

وبلاگ نویسی در بلاگر :ایجاد پست

وبلاگ نویسی نوشتن مطلب  

تو این قسمت یک سری راهنمایی میکنم برای ایجاد مطلب در وبلاگ . شما اگه به فکر کسب درامد از اینترنت باشید نگران تبلیغات نباشید یعنی وقتی میخواین تنظیمات گوگل ادسنس رو فعال کنید اولین هشداری که به شما میده این هست که نگران تبلیغات نباش بیشتر به محتوای مطالب توجه کن که بتونی ترافیک زیادی برای وبلاگ خودت کسب کنی و این یک امتیاز بزرگ و یک موفقیت چشمگیر محسوب میشه
، چرا!؟ این مسئله برمیگرده به سازکار گوگل که وقتی کسی مطلبی رو جستجو میکنه تو گوگل بطور؛ مثال وبلاگ نویسی خب گوگل بعد این که شما پست رو ایجاد میکنید لیست میکنه و مثلا صفحه اول یا دوم  نشون میده کاربر مورد نظر کلیک میکنه و میاد به وبلاگ شما حالا اگه وبلاگ شمارو ببینه و محتوای وبلاگ شما  بدرد نخور باشه  از هر نظر تو دو سه ثانیه اول صفحه رو میبنده و به صورت چشمگیری شما با امتیاز های منفی روبرو میشید در همین ابتدای کار شما شکست خوردین چون گوگل این مسئله رو میفهمه و واسه کارایی و اعتبار خودش دیگه احتمالا وبلاگ بدرد نخوری رو به مخاطبان عزیزش که سرمایه های گوگل هستن نشون نخواهد داد . 
پس اولین نکته داشتن یک محتوای ارزشمند هست شما باید تمام وقت و انرژی خودتون برای یک مطلب بزارید چون قراره سرمایه شما باشه و اصل وبلاگ شما مطالب شما خواهد بود و برای سالها مخاطبان شما با اون سر کار دارن پس برای مخاطبان خودتون ارزش قائل باشید ، من گاها وبلاگ هایی میبینم پر از مطالب متعدد درباره موضوعات متعدد و جالب اینجاست که هیچ کدوم از مطالب کارایی لازم رو نداره و فقط وقت مخالب رو میگیره پس اصل رو محتوا بدونید. 

به روز رسانی مطالب 

این رو فراموش نکنید بعد از مدتی احتیاج هست مطالبتون رو به روز رسانی کنید این امر هم باعث افزایش بازدید و امار میشه و هم مخاطبان شما با اطمینان کامل از اینکه شما مطالب رو به روز کرده اید مطمئن از مطالب شما استفاده خواهند کرد 

وبلاگ نویسی در بلاگر :ایجاد پست (نویسندگی )

خب باید خدمتتون عرض کنم برای نوشتن مطالب بهتره حداقعل یک هفته درباره فن نویسندگی تحقیق و مطالعه کنید چون تقریبا شاید نتونید بدون دانستن فن نویسندگی محتوای درست و حسابی ایجاد کنید و با مخاطبان خودتون ارتباط برقرار کنید.
نکته مهمی که هیچ وقت نباید فراموش کنید این هست شما باید محتوایی رو ایجاد کنید طبقه بندی شده که بتونید مخاطبان دائمی داشته باشید و عنوان وبلاگ شما رو بارها در جستوی گوگل وارد کنند و به این صورت وبلاگ شما باز هم بیشتر و بیشتر برای گوگل شناخته شده خواهد شد و این یک امتیاز بزرگه که بتونید خودتون رو بیشتر برای گوگل معرفی کنید .
شما باید اهداف کلی رو ترسیم کنید و بر اساس اون اهداف باید بنویسید و پراکنده ننویسید طوری که خواننده از وبلاگ شما فرار کنه . اصول کاری وبلاگ نویسی اشنایی با سیستم بلاگر نیست و دلیل شکست خیلی ها هم علت دانش کم درباره وبلاگ نویسی نیست و برمیگرده به فن نویسندگی و روش اداره وبلاگ ، بهتره موضات مختلف رو ایجاد کنید طوری که خواننده از نظم و ترتیب وبلاگ لذت ببره .
برنامه ریزی داشته باشید کوتاه مدت و بلند مدت برای گسترش وبلاگ بر اساس اهدافی که تعیین کردید . 

 


No comments:

Post a Comment

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که...