Monday, March 20, 2017

کسب درآمد از اینترنت گوگل ادسنس

گوگل ادسنس و ده راهکار مطمئن برای کسب درامد قطعی و واقعی که واقعا میتونه شما رو وارد چرخه کسب درامد از اینترنت کنه
تو پست های قبلی بهتون یاد دادم اموزش ساخت وبلاگ در بلاگر و فعال کردن گوگل ادسنس ولی نکات ریزی هست که سعی میکنم بیشتر شمارو کمک کنم تا بتونید درامد زیادی از گوگل ادسنس کسب کنید .
کسب درامد از بلاگر خب میدونید شما بعد از ساخت وبلاگ و فعال کردن
گزینه های مربوطه و البته بازدید کننده زیاد ، گوگل اگهی های تبلیغاتی در وبلاگتون میزاره و هر چی روی اون تبلیغات کلیک کنن شما از بلاگر درامد بیشتری کسب میکنید .
ولی چیزی که میتونه برای شما درامد به ارمغان بیاره هموت بازدید کننده ها هستن ولی چرا باید تو وبلاگ شما بمونن ؟ این سوال مهم خیلی ها جواب های بی ربطی گذاشتن که اصلا ضروری نیس و دنبال راه های الکی میرن و بیشتر شمارو گمراه میکنن .
مهمتدین و جادویی ترین قسمت کار اینه که شما محتوای وبلاگتون رو بر اساس دیدگاهای خودتون تنظیم کنید و بنویسید چون متن های کپی شده سریع شناسایی میشن و من با این تجربه دقیقا مواجه شدم و دیدم همون پستهای الکی خودم بیشتر بکار میاد و بازدید داره تا مطالب کپی شده و اعتباری از دست نمیدن ولی مطمئنا اعتباری هم بدست نمیارین  پس بهتره وقتتون تلف نکنید و رو پای خودتون وایستین ، مطمئن باشین همون مطالب به ظاهر ساده برای خیلی ها کارایی زیادی داره و استقبال میشه ازش .
ایجاد محتوای مناسب در بلاگر برای کسب درامد کار سختی نیست فقط باید به حافظه تون رجوع کنید و درباره مطالبی که میدونید بنویسید و منتشر کنید همین بعد مدتی میبینین که ولاگتون با استقبال خوبی روبرو شده .
ایجاد محتوا در بلاگر میتونه به دنیای شما سر و شکلی بده و بقیه از اینکه زندگیتون و تجربه گرانبها رو در اختیارشون میزارید قدردان شما خواهند بود و همیشه در خاطرشون قرار میگیرید .
ساخت وبلاگ در بلاگر برای خود من تجربه شیرینی بود که دیدم واقعا خیلی از دیدگاهای من برای عده زیادی ناشناخته هست و با اشنا شدن با این دیدگاها تونستن تو زندگی ازش بهره ببرن .
ده راهکار کسب درامد از اینترنت و گوگل ادسنس به شرح زیر هست فقط باید  زحمت بکشید و قدم های کوچک بردارید تا خیلی زود متوجه بشید که قدم های شما چقدر تو زندگی دوستان و اطرافیانتون تاثیر داره
1- ایجاد محتوای صد درصد خودساخته 💪
2-فعال بودن حداقعل ماهی سه بار و ایجاد پست جدید (تا عادت کنید و بلاگر هم رو کنه به این سرمایه جدیدش)
3- کپی نکردن تقریبا خودش باعث میشه شما راه بیفتید (همه دوست دارن مطالب خودتون ببینن نه مزخرفات سایت های مزخرف رو(
4-ایجاد محتوای تصویری ویدئو و عکس برای ارتباط برقرار کردن (در کسب درامد از گوگل ادسنس همه جوانب در نظر بگیرید)
5-سعی کنید با مخاطباتون ارتباط برقرار کنید از طریق ایمیل یا کامنت (باعث میشه دائم سر بزنن و مهمترین دلیلی که تو سرچ بیان بالا همینه که گوگل متوجه بشه یه سری دنبالتونن)
6-نگارش صحیح مطالبتون چند بار بخونید و مرور کنید تا بینندگانتون ناراحت نشن از موضوعی
7-به عقاید احترام بزارید بقیه رو ول کنید شما قراره درباره خودتون یا ایده خودتون صحبت کنید (مردم خیلی باهوشن)
8-استفاده از بقیه شبکه های اجتماعی برای شروع کار
9-سعی کنید با بقیه وبلاگها ارتباط برقرار کنید
10-واسه درامدتون هم یه برنامه ریزی بکنید 😊☺

No comments:

Post a Comment

چرا بلاگر ؟ چرا وبلاگ مهم است ؟ بلاگر چیست ؟ چونه میلیونر شویم ؟

کسب درآمد میلیونی قطعا آرزوی هر کدوم از ما هست و همیشه ما به دنبال راهی هستیم برای کسب درآمد یعنی پول و یه ضرب المثل قدیمیه که میگه کاری که...